lördag 4 augusti 2007

Liten Stockholmsrapport

Jag och mina päron åkte upp till Stockholm i onsdags.

Idag har vi haft jättefint och soligt väder, ca 25 + skulle jag tro, eller något sådant. Vi har ägnat dagen åt att slappa på altanen.
Jag har lekt med min söta och fina lille släkting. Vi har gungat, lekt med bilar, och pysslat och busat. Så mysigt!

Igår gjorde vi staden och gick en massa i innerstaden.
Bland annat gick vi förbi Dramaten och skrev i kondoleansboken för Ingmar Bergman som låg framme i Dramatens foajé.
Sen hände en så rolig sak som ska få (samt förtjänar!) ett eget blogginlägg men det skriver jag lite längre fram!
Sedan när jag och mamma satt på Dramatens trappa såg vi Marie Göranzon och Gunnel Lindblom.
Dessa var de enda kända som vi såg men dessa var ju extra kul att se! Två Dramatens-skådisar samt en som jobbat mycket med Bergman!

Nu ska det grillas hamburgare!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack so mycket. Please visit my Ingmar Bergman search engine.
Ingmar Bergman

scottlord

cm sa...

William är så söt! Pluttedutt är vad han är.
Och du har träffat på kändisar :)
Kram M