torsdag 23 augusti 2007

IKEA, we like

Idag var jag på IKEA. Tog bussen dit och kände mig såå duktig.
Kom hem med snygga ramar som jag ska göra värsta projektet med on my studentroom, nice textil samt en snygg skohylla som heter "Frän". Hur fränt är inte det?!
(Där jag kommer ifrån var ordet frän vanligt förekommande i kretsar där medelåldern är ca 11 år)

Nu ska jag bara få ner alltihopa till Lund också. Men det är en annan femma!
Håller på och småpackar lite hela tiden och går runt och småmyser samtdigt.
Ser verkligen framemot hösten och allt roligt! Samtidigt som det har varit hur mysigt som helst att vara hemma och myst med mina päron hela sommaren!

Nu ska jag göra ett "min syssling ska börja på folkis på tisdag-kort". Det blir bullkalas imorgon och då får jag nog ha gjort något fränt kort allraminst!

C

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahah, det är bara du och jag som röstat Cajsa...det syns ju tydligt vilket vi valde! Rätt olika! Och det är vi ju också...