lördag 18 augusti 2007

Han är min

Jag har sett honom live - Kim Sulocki som spelar Hugo i Skilda Världar!
Han spelade en rolig italiensk man på Fredriksdalsteatern, som jag och familjen var på ikväll.
Cajsa, tänk att jag sett honom live! Jag kan inte säga att hans roll som Hugo sätter mitt hjärta i brand, men ikväll som den där italienaren, då klappade hjärtat några extra slag.
Han hade sån charm och den där italienska brytningen var pricken över i!

Kim-Hugo i mitt hjärta!

Keep smiling! /M

2 kommentarer:

Anonym sa...

Där ser man, Hugo i m:s hjärta alltså :)

Kul att du har sett honom live!
Ja, som Hugo är han väl kanske inte direkt Hunk numero uno, men i andra roller så!

Går "Nya tider" i höst?

Anonym sa...

Det finns andra hunk numero uno Cajsa! :)
Jag hoppas att Nya Tider går i höst också...vi måste ju se hur det gick!