onsdag 1 augusti 2007

Efter kvällsmaten åkte P-tjejgänget som består av Pamela (jag; eftersom jag har likadana avklippta jeansshorts som Pamela Anderson), Patricia (Helena), Pim-Pim (Karin) och Paula (Systeryster) iväg till Lycke-sjön. Bilderna här nere har Paula tagit med sin toppmoderna kamera!


Innan vi åkte iväg flätade Paula mitt hår. Fint!

Så här ser Lycke-sjön ut.
Det var så vackert ikväll...och en massa mygg.
Jag fick ett myggstick i örat. Härligt med röda öron!

Varje gång som jag ser blommor måste jag plocka några.
Detta blev dagens blåa bukett.
Mitt motto: En bukett om dagen!

Dagens gula bukett (med en dolme i mitten).

På väg hem från sjön såg vi en massa kor. Vet inte riktigt om detta är skånska kor även om just dessa bor i Skåne. Fina är dem iaf!

Efter Lycke-sjön körde vi till ödesträdet som står mitt ute i en åker vid stora vägen. Där plockade vi ännu mer blommor innan vi styrde kosan mot mitt jobb, för att sedan åka hem!
Nu är vi allihopa hemma i tryggt förvar! Amen

Keep smiling! /M (Pamela)

3 kommentarer:

Christian sa...

Lite krångel med bilderna sa du först, men nu funka de ju. Jag har ännu inte lyckats att lägga ut dem på rad (så fint som du). Du får hjälpa mig. En mycket vacker bukett f.ö. Men det är väl en gulerot?

Anonym sa...

Det är ganska enkelt att lägga dem så på rad faktiskt...eller så hade jag ovanligt mkt tur när det löste sig med bilderna igårkväll. Gulerot? Är inte det morot på danska? Vi kallar det långa i mitten för dolme igår. :)

Anonym sa...

Vi gillar skånska kor!
Snygg fläta!