torsdag 12 juli 2007

otroligt internt inlägg till m från c

skriver såhär bara för att du ska se det :)

Du måste fortsätta ringa till CTR!
Det är otroligt allvarligt att de inte har lagt ut resultaten på LADOK än, och jag ska skriva mejlutkast som jag ska skicka till lämpliga på CTR.
Det får bara inte gå till såhär!
CTR har inte öppet på lördagar, m. De har aldrig haft det och kommer förmodligen aldrig att ha det. Iallafall inte med denna arbetstakt :)
Så, fortsätt ringa!

Näe, jag skrev aldrig något inlägg, min ork tröt. Skriver det senare.

Du är så välkommen upp till mig, men vi får konfera lite, så att jag är hemma.
Nu är det snart DK i 2 veckor och sen en sväng upp till Stockholm. Men efter det ska jag väl vara här några veckor. Och sen så börjar skolan!

SLUT PÅ INTERNT INLÄGG
------------------------------------

Till alla andra folks som läser:
Hej!
Förlt mig för detta interna skriveri, men a tjej got to do what a tjej got´s to do... eller något...
PS. Vem är det som dansar regndansen? Var vänlig och sluta genast! DS.

2 kommentarer:

dnL sa...

Jag dansar soldansen, men vem vet, kanske har blandat ihop dom :O

Anonym sa...

Cajsa, en av alla de andra anledningarna som gör att jag tycker om dig, är att du tänder på alla stubiner när ngt är fel. Jag förstår att du var elevrådsordförande i skolan! :)
Skicka ditt mejlutkast till mig också så kan jag stödja dig med mitt namn kanske !?
Jag ska nog också mejla...
Men jag måste nog ringa dig iaf...kram