tisdag 10 juli 2007

botb (back on the blogg)


Nu får jag väl bryta M:s långa blogginläggskavalkad genom att skriva ett inlägg.

Varför jag har lyst med min frånvaro finns det många orsaker till, men några är dessa:
Jag har varit i Köpenhamn och pluggat danska (danska is the shit)
Jag har sovit
Jag har velat vara incognito
Jag har varit i Lund och pysslat en massa

(vem hinner surfa då?!)

Är i Lund nu, men ska dra mig till mina gamla hemtrakter snart. Har haft några jättehärliga dagar här.
Om några dagar blir det Danmark i 2 veckor, det ska bli så flott!
Min förhoppning är att jag ska ligga på en strand och läsa och sola. Oh ja, det vill vi göra!

6 kommentarer:

dnL sa...

Martha verkar tydligen hinna surfa :P Nu hänger jag inte med, Danska och skånska är väl samma sak? :O :P

Björn sa...

Nej för det är det inte Daniel!!! =)

Anonym sa...

Cajsa, välkommen tillbaka! Som vi saknat dig!
Och jag ringde dig som en galning igår om tentan, den har ju inte kommit in på LADOK, sur.
Hoppas du fick en dejlig resa till veckans stad Gbg.
Kram på dig Lundaprimadonnan

Anonym sa...

Nää, efter att ha förstorat upp bilden, så blev jag avis på dig...tänk att du fått vara i Köpenhamn med alla mysgator jäääääättelänge! Till hösten ska vi dit du och jag och vår förlovningskompis.

Anonym sa...

Lätt att vi ska åka dit i höst och flanera! (Se nytt inlägg dessutom!)
Är inte tentan uppe än? Näe, vad dåligt. Ska författa klagomål och mejla lite.
Men du får fortsätta ringa, om du inte kan ta dig till Lund någon dag.
Kram Klippantösen

Anonym sa...

Vaddå se nytt inlägg Cajsa? har du skrivit nåt här som jag inte kan se?
Nej, tentan är inte uppe..och jag kan ju inte åka till Lund nu när jag jobbar på dagarna...har CTR öppet på lördagar...för då ska jag dit iofs.
Jag kanske planerar in ett Gbg-besök också senare i sommar. KRAM