tisdag 24 juli 2007

Danmarksrapport

Hej allesammen!

Nu har jag haft snart 2 dejlige uger (veckor) i Danmark, utan en dator i sikte. Ganska så skønt faktiskt!
Vi har badat och solat och slappat på stranden. Og så har jeg selvfølgelig snakket meget dansk.

I måndags førra ugen var det 32 grader varmt (!), men sen har det hållt sig på mellan 20-25 grader. Helt OK!
Jag har næstan blivit bryn nu, och vældigt solblekt i håret!

Nu har jag kun 11 minuter kvar på min computer, som jeg har lånat på ett bibliotek.
Lagom tid før att hinna ge lagom lång rapport :)

Hoppas ni har det bra i Sverige!
Jeg håber I har en go ferie!

C

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ooo, Cajsa! Vilket härligt inlägg från dig. Nu blidde jag glad i all min huvudvärk och benvärk (ska jag verkligen växa mer?)
32 grader låter varmt...och skönt!
Och du har gått och blivit brun och ännu mer blondin :)
Fortsätt snakke dansk! Stor kram från M

Björn sa...

Ja, det är dejligt med det danske sprog!