måndag 9 juli 2007

Gott och blandat

I M:s huvud denna kväll:

- Är undringar och funderingar samma sak?
- kul att ha fått träffa den där Christian (som lyckades köra på ett rådjurskid idag)
- Kan man sätta "musik" i obestämd pluralform?
- Björn har alltid kavaj när han kommer hit. Varför det?
- Imorgon är det jobb igen! :)
- Varför nyser jag varje gång efter att jag ätit mörk choklad?
- Helena har äntligen kommit hem. Nu blir det promenader till järnvägen igen och samtidigt kan vi titta på de små nyfödda lammen.
- Dinosauriefågelungen kan äta lite själv nu.
- Daniel, han är en bra kompis...alla borde ha en Daniel!
- Vilken fin the-kanna jag köpte på Förmedlingscentralen i Tyringe i lördags. Det blir kanske en tur dit på onsdag igen. Man behöver inte köpa nåt där, halva nöjet är ju att titta på alla fula saker...och fina, som min blåa the-kanna.
- Borde sova nu. Är alldeles för trött för det här.

Keep smiling! /M

3 kommentarer:

dnL sa...

Ojojoj.. mycket saker i ditt huvud =) Hm .. ska försöka svara på det mesta jag kan.. Finns nog igentligen inget ord som heter undringar, men förstår vad du menar, det är dock skillnad, undringar är ju att du tänker på något du undrar och funderingar kan du göra på något du redan vet eller undrar. Obestämd pluralform. hm det tror jag man kan, men den frågan får du nog ge till någon expert. Björn har alltid kavaj, hm svårt för mig att svara på men kan ju bero på att han vill se fin ut, vem vet kanske för dig martha =) eller så gillar han att vara uppklädd och se bra ut helt enkelt. Bra att det går bra för den lilla fågeln =) fortsätt uppdatera mig om denna lilla fågel , riktigt intressant faktiskt =) Japp alla borde ha en Daniel :P får nog ta mig och skaffa mig en sån ^^ fast jag har nog bättre så det är lungt ;P.. Hm the-kanna =) ja man vet aldrig när en sån kan behövas! Extra stjärna i kanten då att den är fin desutom ^^ Japp möjligt att du borde sova.. men då har jag ju ingen att prata med :P Hoppas jag kunnat vara till någon hjälp ;)

Anonym sa...

Jag tror att Björn klär upp sig för min mamma. :)
Och nu när jag ska sova, så får du prata med Mållgan eller hur han nu stavar det, så du ska nog klara dig. Godnatt

Christian sa...

Molgan