måndag 18 juni 2007

Sommarlov del II

Ja, nu får vi tjattra lite var för sig, m och jag.
Vi får tjattra ihop oss över telenätet istället för ett tag framöver.

Men just nu pratar jag inte så mycket alls för tillfället. Jag sover.
Idag sov jag till 13.30. Har många timmars sömnbrist att ta igen.

Det var student i Lund för hela slanten förra veckan. Väldigt roligt och lyckat alltihop!

Åkte hem 06.25 i fredags morse. Vi var uppe tills jag skulle åka och sen sov jag som en sten på tåget. Fick sova 4 timmar hemma, innan det bar iväg till kyrkan för CD-inspelning.

I lördags bar det iväg på 18-årsfest. Väldigt trevligt! Men med en ökad sömnskuld.
Cd-inspelning igår också. Då var vi ganska så möra, men inspelat blev det!

Imorgon blir det slapp, slappt! Sen så är det snart midsommar och juli. Tiden går verkligen fort.
Mys på nu iallafall!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är du i ett nötskal..SOVA SOVA SOVA SOVA Cajsa! Haha