måndag 18 juni 2007

Kool kartong

6 kommentarer:

Anonym sa...

De flesta pizzeria-ägare säger ju så: Småklig måltid! Charmigt till max!
Det var vår sista pizzakväll som kursare C...

Anonym sa...

Är det bara du och jag som tycker den här kartongen är så rolig?

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Haha, kanske här på detta forum. Men jag visade bilden för andra pals och de skrattade gott!

Anonym sa...

Det här inlägget har tagits bort av bloggadministratören.

Oj, det ser allvarligt ut. Det var bara jag som tog bort ett inlägg som jag skrev fel i!

Anonym sa...

HAhah, ja, jag tänkte väl. Trodde det var nån buse som skrivit nåt som C tyckte var alldeles för ..ja, FÖR mkt liksom. Nu ska jag in i tvättrummet igen...ingen ordning alls där, men efter att jag varit där så är det andra bullar! Stå på händerna i vattnet för mig också!