lördag 23 juni 2007

Glad midsommar!

Önskas er!
Vad säger ni om denna midsommarstång som hittades på nätet. Jag tycker den är... hmm... låt oss säga intressant. Samt lite gräll.
Den svarta bakgrunden som kom när jag la upp bilden, vet inte riktigt hur (?), kan vi säga speglar de regnmoln som släppte sin väta över oss idag.



Idag har jag dansat runt en stång med en massa kids och sjungit om mostern Ingeborg. Kidsen var så söta!
Sedan var jag och mina päron och åt ute på stan, vilket var väldigt trevligt!
Nu kom jag hem efter att ha varit med några vänner. Vi tog det ganska lugnt. Man ska ju orka hela helgen. På söndag bär det ju av till Lund/Köpenhamn! Åh, det ska bli flott.

Har pillat lite på blogginställningarna. Vad säger du, m?


15 kommentarer:

dnL sa...

Låter farligt, allså det med att dansa, akta så du inte vrickar foten bara ^^ Blogginställningarna :P ? Jag märkte då ingen skillnad förutom att bilden där uppe ändrades :O

dnL sa...

Just det, angående varför bilden blir svart är bara för att det är en .GIF fil som inte igentligen har någon bakgrund och därför anpassar den sig till aktuella sidas grundbakgrund. Allså i detta fallet svart. ^^

Anonym sa...

Ja, just det,blogginställningarna. Jag upplevde det som om jag ändrade dem när jag lade in bilden :)

Aha, då förstår jag varför bilden blev svart!

Anonym sa...

Hola! Sitter pa ett internet cafe i Huancayo, Peru. Roligt att lasa om midsommarfirandet. Det har inte blivit mycket av den varan for min del. Laser att du ska till Lund. Det ar inte annat an att man blir lite nostalgisk nar man tanker pa Bytaregatan o Lund fast det bara har gatt 3 veckor pa sommarlovet. Halsa Lund o Bytaregatan fran mig.
Stor bamse kram fran Peru
P.s Har en resedagbok pa www.resedagboken.se sok pa Elin Kjellenberg

Anonym sa...

Elin! Vad roligt att du hittat hit! C ska till Lund nästa vecka...och kanske jag imorgon. Marta ringde i förgår och sa att Bytaregatan mår bra, men att det var tomt. Man längtar dit nu när man tänker på hur bra vi har det där..."vackra flickor och fina blommor". ¨Hoppas du har det bra i Peru...jag ska kolla in din dagbok! Kram

Anonym sa...

C..jag har redan berömt dig för allt det fina du gjort på bloggen. Men tack igen! Det ser ut som om jag är av brunt skinn eller ja, har solat väldigt mkt...men så kan det ju vara. Kram

Anonym sa...

Alltså, nu menade jag färgskillnaden på tummarna...

Christian sa...

Javisst, det är trevligt ! Dessa två små flickor med organistiska föräldrar skall spela i gudstjänsten:

http://www.hn.se/m_standard.php?id=713100&avdelning_1=109&avdelning_2=294

Skall bli kul att höra.

Anonym sa...

C...förresten, du kan väl lägga in en bild på vår föreläsares skor. Det hade varit mö trevligt tycker jag.
Hmm, och sen..sen ja, ja det blir bra. Jo, just det - jag har inte vågat titta på LADOK, men senaste tentan har inte kommit upp där ännu väl?

Christian sa...

M ! De små flickorna var mycket duktiga att spela på sina dragspel. Du har ju redan läst kvällens program iofs. Natti..

Björn sa...

Kära Fru Bäver! Det blev ju ingen dans kring stången under midsommar! Men kanske framöver... vem vet???

Anonym sa...

Håkan Hellström är bra!

Anonym sa...

Håkan G Hellström.. för att briljera något lite, så kom han in på stationen med anledning av att hans vespa blivit stulen. Så jag har skrivit en anmälan åt honom. (för de som inte vet, så "sitter jag inne" på polisen och vänder papper).

Christian sa...

C i inlägg ovan är Crille, inte C som brukar benämnas så. Ursäkta mig.

Anonym sa...

Jag blir alldeles virrig av alla C ju!
Coolt. Då ska jag få be att ta dig i hand då när vi ses om du kanske tog herr Hellström i hand på stationen?