torsdag 14 juni 2007

Natten är lång

Lundastudenterna har gått ut idag och både C och jag har firat varsin Spyken-student. Det är nåt speciellt med Spyken-studenter, för de är så trevliga och ser ganska bra ut faktiskt :)
Nu är jag iaf hemma i Klippan igen efter en snabb motorvägsfärd i mörkret. Gött med fart!
Snart ska jag ta mig i kragen och släppa fram stressen så jag får iordning på alla grejer inför imorgon. För imorgon är det fest. Jag och en kompis ska få förkläden som det ska stå "crew" på, så folket fattar att vi är köksor. Men vi slänger nog snabbt av oss förklädena och äter och roar oss istället.
På lördag har jag och C studentat klart och kan ta ut det välbehövliga sommarlovet efter 12 tentor i Lund! Men först ska det bli natt......

3 kommentarer:

Christian sa...

Nu börjar snart semestern, på månda. Goda tips o råd för min tripp till Skåne mottages tacksamt. Billiga övernattningsställen och roliga saker att titta på, typ gamla slott och herresäten osv m m.. kanske nån antikloppis... Allt mottages tacksamt från dem som är insatta i Skånes hemliga rum och hjärta !!

Anonym sa...

Skuggan finns ju för att solen skiner någonstans, eller hur??

Anonym sa...

jo, så är det, m!