tisdag 13 november 2007

Mr Nice Guy

Min syster skickade den här länken till mig:
Det tog ett tag (4 h) innan jag kunde se hela klippet, men de tre första sekunderna räckte för mig för att jag skulle bli fast. Klippet har gått på repeat hela kvällen förutom när jag och mina kombosar tittade på "Grabben i graven bredvid".
Killen och klippet är iaf bland det gulligaste jag sett. Han är jättesöt och hans små lappar och gester gör det hela så rart - plus att låten är sjukt gullig.
Ja, ikväll känner jag mig faktiskt en aningens kär, en mysig känsla fast att den mest känns påhittad.
Var hittar man youtube-killar som han i klippet eller Bonna-Bennysar som i filmen?
Jag ska antagligen jobba på kyrkogården i sommar igen, men hur stor är sannolikheten att jag skulle hitta en Bonna-Benny där? Den är ungefär lika stor som att det skulle växa upp rosenbuskar runt huset och en prins skulle komma med sin gyllene sax och gallra bland rosorna för att komma in till mig och sjunga en kärleksförklaring.
Nej, jag fortsätter leva på mina drömmar ett tag till,
tills Mr Nice Guy hittar Mrs Nice Girl! //M
(ååå, kolla på hans leende! Jag vill ha influensa NU!)

3 kommentarer:

Anonym sa...

...fortfarande på repeat...

Anonym sa...

Haha, vad gulligt!

Anonym sa...

I know! Vi kan nog vara lika gulliga, eller hur!?! Jag skulle iaf inte banga att göra ett sånt klipp, inte heller att få ett!