tisdag 20 november 2007

Falafel-period

Ikväll gjorde jag och min kombo falaflar så det stod härliga till. Köket doftade frityrolja och lök.
Men konstigt nog så försvann mina falaflar när jag försökte steka dem istället för att fritera. Tio falaflar bara försvann - poffs väck.
Det är med mig som med falaflarna - jag känner mig inte så närvarande här. Men jag mår iaf gott och ikväll fick jag ett Michael Bolton-rus efter att ha hört hans låt "How can we be lovers if we can´t be friends" på radion. Jag blir nöjd-glad av hans musik.
Annars flyter livet på här i Lund. Jag tvättar, dricker massvis med glögg med Cajsa, läser, skriver hemtenta om en vecka och åker till Gbg om fyra veckor. Dessutom har jag fått jobb som sedan visade sig vara anställning till juni. Så just nu flyter det på. Iaf till fredag för sen blir det hemtenta för hela pengen. //M

Inga kommentarer: