tisdag 20 november 2007

Min lillebror

Något ovanligt hände ikväll. Min lillebror ringde:

"Hej, hmm...jag...ville bara prata lite...hmmm....med dig..."
"Men heeej! :) Du, jag ringer dig när jag pratat klart med Helena."
"Okej, men...hmm...jag ska nog snart sova..."
"Men jag ringer om fem minuter, jag lovar...somna inte!"

Och jag ringde och vi pratade i en timme. Detta har aldrig hänt, varför vet jag inte, för jag har en väldigt mysig lillebror att prata med. En helt fantastisk klok, snäll, duktig och snygg lillebror! Så jag ska nog ringa honom fler gånger.
Vi hann avhandla gymnasielinjer och val, studielån, diskutera hur stor rymden egentligen är, julönskelistor skrevs och planering inför helgen. Men det bästa av allt - han vill komma till mig i Lund på fredag för att ha kvalitetstid med mig. Vilken snutteduttgo lillebror jag har! Glädjerus i magen //M

Inga kommentarer: