fredag 12 oktober 2007

Pimpa och pimpla

Jag skulle kunna ha suttit i en killes soffa just nu ikväll, men så blir det inte.
Istället kom Elin hem med tre briljanta förslag och jag fick välja!

Elins förslag:
1.Hemmamys med mat, TV-tittning och spela spel.
2.Gå till VG:s nationspub och äta där.
3.Äta hemma, klä sig finare än fint och sen ta en drink på Grand Hotel.

Jag valde alternativ nummer tre...såklart! I tre veckors tid har fredagskvällen här i Lund inneburit pimpning och pimpling och det har varit jättekul. Varför sluta en sådan kul tradition?
Cajsas och mitt motto den här terminen är: pepp, pimpa och pimpla (pimpla=ett glas). Och vi är på god väg!

Så ikväll hittar man mig och Elin pimpade på Grand Hotel! //M

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill vara pimpad och pimpla med er!

Anonym sa...

Kom hit snart igen så får du vara med oss...alla är välkomna, men särskilt du!

Anonym sa...

Vad sjov! Länge leve de 3 P:na!