fredag 25 maj 2007

Re-fi-muntan

We did it! Fast vi gjorde det iofs förra veckan...muntan i religionsfilosofi. Men det gick faktiskt bättre än vi trodde. Fyra kallsvettiga tjejer med darrande ben gick både in och ut från det lilla rummet på teologen, men när vi gick ut därifrån hade vi fina betyg på små papperslappar! Den snowboardåkande pilspermie-ritaren var hård, en massa följdfrågor som gick ut på att man hela tiden skulle utveckla det men sa, men sen vi fått de små papperslapparna betygen på, kändes det helt okej.

Cajsa har kommit på ett nytt teologskämt:
-Vilket är teologernas favoritresemål?
-Korsika!

Kadosch!

(nu avslöjade jag förresten ditt namn Cajsa, men vi skrev ju det att vi kanske inte skulle orka vara så anonyma så länge till, och nu tycker jag att det varit "länge till")

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, jo, I agree... Ska signa med C.
Har btw utarbetat det teologskämtet. Har liksom lagt dit en andra dimension...
C

cm sa...

Jag vill veta din andra dimension då...plus att jag också vill komma på ett skämt...

Vem skriver nästa inlägg om Runes skor förresten? Du eller jag? I don´t like them! Pensionärsvarning!/M