söndag 27 maj 2007

I en annan stad...

Som M påpekade så är detta det första blogginlägget som skrivs, när vi två inte befinner oss i samma stad eller samma landskap.
Så är det. Jag har varit hemma hos mina päron (vissa säger föräldrar har jag hört) och har påbörjat en CD-inspelning med min kör. Vi har låtit våra körklanger smycka ett helt kyrkorum. Det längsta stycket, som i och för sig är ganska rejält, tog lite mer än 2 timmar att spela in. Omtagning efter omtagning, men så blev det nog bra till slut. Kul har det varit iallafall!
Nu är jag ganska trött, men kan inte låta bli att sitta uppe och pilla med datorn ändå.

Haha, "Mac är min enda last". Så sant som jag har sagt det. Speciellt iMac och iBook.
Och ja, jag älskar en viss föreläsares sandaler. Det er flott!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har fler laster :) tex att jag får bära din packning när du ska åka tåg till en viss stad som kallas Gbg? Det är jag som får ta dina laster!