måndag 7 maj 2007

Att åka snowboard i en föreläsningssal

Jag tycker det är så roligt att titta på hur folk rör sig, bara att sitta på en station och se hur folk beter sig och hur folk går är hur roande som helst. Just nu har vi en föreläsare som har ett väldigt speciellt kroppspråk. Det ser ut som om han står och balanserar på en snowboard när han föreläser. Det blir både vingligt och stelt på samma gång! Ibland kommer jag på mig själv genom att sitta och småle för att sen nästan skratta åt honom. Dessutom ritar han pilar som ser ut som spermier, fast med rak svans. Han ritar många pilspermier varje föreläsning och jag tycker det är jätteroligt!

Ikväll sprang jag och en vän en skogsrunda, helt mör i kroppen kom jag tillbaka till min våning och klädde mig i en söt liten kortklänning. Men ni får aldrig se mig i den, för den har jag bara när jag är hemma och myser. Jag känner mig som Maria i Sound of Music eller Malin på Saltkråkan. Den är gulblommig med fladdrande puffarmar, tihi.

Imorgon är det dags för gruppövning med den snowboardåkande spermie-ritaren!
Tschuss

4 kommentarer:

Björn sa...

Skulle gärna vilja se både spermierna och kortklänningen... fast hur lät det egentligen....jaja...

cm sa...

Ehe, ja, jag tycker det låter riktigt roligt! Särskilt om man bara läser din kommentar och "glömmer" att läsa bloggen! :)

Björn sa...

Hehe... det bjuder jag på! Du vet ju vad jag menar... fritt för tolkning.... puss

Anonym sa...

Haha, precis på pricken vad gäller snowboardåkningen! Samt spermierna, haha, det hae jag inte tänkt på.

Nu får du fladdra vidare och på i din puffärmsllänning!