tisdag 25 september 2007

Learning To Fly


Hej allihopa!
Idag har jag våldgästat Cajsa hela dagen eftersom min kombo har maginfluensa och spytt på vår enda toalett. Just nu hinns det inte med att vara sjuk så det är himla bra att kunna vara hemma hos C istället. Hon har bjudit på två mål mat och god cider.

Det har hunnits med mycket under dagen. I morse var jag på läkarbesök, helt i onödan och 150 kr fattigare. Sen gick jag och köpte mig en snygg väckarklocka för att trösta mig. Då ringde Cajsa att hon behövde smakråd igen - hon ska nämligen köpa två par nya glasögon.
Efter två timmar inne på Blic Specsavers hade vi tittat ut och fotograferat C i olika glasögon - hon hade dessutom bestämt sig för vilka par hon ska ha! Oh yeah vilken heting hon kommer bli!

Och sen i eftermiddag hann vi med ett seminarium om Sveriges kristnande. Jag blev rastlös och satt och raderade sms och busade med C.

Nu lyssnas det på musik och sjungs!

Inga kommentarer: